Hulp bij digitaal contact met de gemeente
Wilt u hulp bij het regelen van zaken met de gemeente? Bij Stadkamer en het Digiservicepunt helpen we u graag. Liever een papieren formulier? Bel ons op 14 038. Ook bieden we cursussen aan, bijvoorbeeld voor het aanvragen van DigiD of veilig internetten.
Ga naar Informatiepunt Stadkamer
Wilt u hulp bij het digitaal regelen van zaken met de gemeente? Of bij het aanvragen van DigiD? Dan kunt u terecht bij de Informatiepunten Digitale Overheid van Stadkamer.
Ga naar Wijkcentrum Holtenbroek
Bij het Digiservicepunt in Wijkcentrum Holtenbroek kunt u terecht voor gratis hulp bij digitale zaken. Van het aanvragen van DigiD tot het online reageren op een vacature.
Vraag een papieren formulier op
Heeft u liever een papieren aanvraagformulier? Bel dan de gemeente Zwolle: 14 038. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. U krijgt dan het formulier thuisgestuurd.
Bel de hulplijn
Lukt het niet online? DigiHulplijn helpt elke dag veel mensen die er digitaal niet uitkomen. Bijvoorbeeld met DigiD. U kunt deze hulplijn ook bellen in de avonduren en op zaterdag.
Volg een cursus
- Wilt u hulp bij het aanvragen van DigiD? Volg dan de cursus Digisterker.
- In de cursus ‘Klik en Tik’ leert u onder andere hoe u kunt e-mailen en veilig internetten.
Hulp bij taal en administratie
Wilt u beter lezen, schrijven of Nederlands spreken? Taalpunt Zwolle helpt u graag. Heeft u moeite met uw administratie of geldzaken? Op Orde en de Sociaal Raadslieden staan voor u klaar.
Liever bellen of naar de balie?
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de gemeente Zwolle. U kunt bijvoorbeeld bellen, het contactformulier invullen of een afspraak maken om naar de balie te komen. Ga naar de pagina Contact.