Logo van Gemeente Zwolle dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Zwolle
Logo van Gemeente Zwolle dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Zwolle

Mijn Zwolle

Mijn Zwolle is uw persoonlijke online pagina bij de gemeente Zwolle. U vindt hier informatie over uw aanvragen. Heeft u een uitkering? Dan kunt u hier ook uw maandspecificaties of jaaropgave downloaden.

Instructie tekst: Mededeling voor bedrijven: In het nieuwe portaal kunnen bedrijven tijdelijk geen opgeslagen formulieren met eHerkenning openen en indienen. We verwachten dit probleem eind deze maand op te lossen. Vul formulieren daarom volledig in en dien ze meteen in. Heeft u al een formulier opgeslagen? Dit is nu niet zichtbaar, maar komt later deze maand beschikbaar. U kunt ook een nieuwe aanvraag starten en helemaal invullen om deze in te dienen.

Uitleg

Hoe moet ik inloggen op Mijn Zwolle?

U logt in met uw DigiD. DigiD staat voor Digitale Identiteit. Met uw DigiD kunt u veilig uw zaken regelen bij overheidsorganisaties. Uw persoonlijke gegevens blijven goed beschermd. Heeft u nog geen DigiD? Vraag deze dan aan op DigiD.nlexterne-link-icoon.

Wat moet ik doen als ik voor het eerst inlog op Mijn Zwolle?

Bij de eerste keer inloggen moet u uw e-mailadres invullen. We gebruiken dit om contact met u op te nemen over uw aanvraag, als dat nodig is.

Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?

Log in op Mijn Zwolle met uw DigiD. Ga naar 'Mijn profiel' om uw persoonlijke gegevens te bekijken en te wijzigen.

Wat is er gebeurd met Mijn Loket?

Mijn Loket is nu Mijn Zwolle. Uw gegevens en aanvragen zijn verplaatst naar Mijn Zwolle.

Hoe zit het met de privacy en veiligheid?

De gemeente Zwolle beschermt uw gegevens goed. In Mijn Zwolle kunt u alleen uw eigen gegevens bekijken. U ziet de gegevens van uw partner of huisgenoot niet. Uw aanvragen kunt u tot 5 jaar terug bekijken. 

Hoe verwijder ik mijn profiel?

Uw profiel is automatisch aangemaakt als u in de gemeente Zwolle bent ingeschreven. U kunt uw profiel niet verwijderen.

MijnZwolle is nog niet af. Wat mist er nog?

Nog niet alle producten en diensten zijn beschikbaar in Mijn Zwolle. We voegen steeds nieuwe producten en diensten toe. 

Op dit moment kunnen alleen inwoners Mijn Zwolle gebruiken. In de toekomst kunnen ook ondernemers met eHerkenning Mijn Zwolle gebruiken. 

Hoe geef ik vragen en opmerkingen door?

Heeft u vragen of opmerkingen over Mijn Zwolle? Bel dan naar 14 038 (vijf cijfers). Of vul het contactformulier in.