Logo van Gemeente Zwolle dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Zwolle
Logo van Gemeente Zwolle dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Zwolle
Collega's ontwijken papier dat naar hen toe wordt gegooid.

Managementassistent

Je hebt een goed gevoel voor wat ‘jouw’ manager nodig heeft, legt verbanden en bent proactief. Meestal zie je wat er moet gebeuren en heb je het al gedaan, voordat je een opdracht krijgt. Als aanspreekpunt van de afdeling weet jij wat er speelt.

Vacature kenmerken

Dienstverband / uren per week

24-32 uur per week / jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband

Werk- en denkniveau

MBO+/Hbo

Salaris

maximaal € 3.323,- (schaal 6)

Afdeling

Top-Services

Vacaturehouder

Simone Bouwer

Sluitingsdatum

3 december 2023

De afdeling

De afdeling Top-Services bestaat uit managementassistenten, het bestuurssecretariaat, adviseurs facilitaire zaken en medewerkers Servicedesk (in totaal 75 mensen). 
We ontzorgen collega’s van alle afdelingen, zodat zij hun werk optimaal en met nog meer plezier kunnen doen. Dat werkgeluk is merkbaar voor collega’s, partners en onze inwoners. Voor hen leggen we de lat hoog en maken we het verschil. We zijn gastvrij, altijd in verbinding, werken goed samen en overtreffen verwachtingen.

Het team

Samen met zo’n 45 dienstverlenende collega’s managementassistenten vorm je het team Top. Jullie ondersteunen het bestuur, het management en afdelingen. Jij werkt samen met een aantal collega’s voor een afdeling en ondersteunt het afdelingshoofd. Als een collega van een andere afdeling afwezig is, regelen jullie onderling de vervanging.

Dit ga je doen

Je hebt een goed gevoel voor wat ‘jouw’ manager nodig heeft, legt verbanden en bent proactief.  Meestal zie je wat er moet gebeuren en heb je het al gedaan, voordat je een opdracht krijgt.
Je vindt het leuk om je in het werk van de afdeling te verdiepen. Wat doen je collega’s nu precies en wat betekent dat voor onze inwoners? Als aanspreekpunt van de afdeling weet jij wat er speelt.

Kei in organiseren

Elk onderdeel van je werk doe je met enthousiasme en overgave. Onderschat deze baan trouwens niet. Agendabeheer in Zwolle is bijvoorbeeld best complex. Aan jou de taak om het te regelen. Het helpt als je hiermee ervaring hebt. 
Of je nu de mail- en (digitale) post beheert, inkooporders aanmaakt, facturen codeert, ondersteunt bij een werving- en selectieproces of een bijeenkomst organiseert, jij zet je organisatietalenten graag in voor Zwolle en doet je werk met enthousiasme en overgave.

Waarom Zwolle?

In Zwolle verveel je je geen moment en vliegt de tijd voorbij. Dagelijks zijn er nieuwe uitdagingen om alles te organiseren. Die waan van de dag en flexibiliteit past bij jou.

Dit ben jij

Je hebt een Mbo+ werk- en denkniveau en ervaring als managementassistent. In ieder geval ben je digitaal vaardig en heb je ervaring met de pakketten van Microsoft. 
Je vindt het leuk om de ‘regelneef’ te zijn; de snelle schakelaar die onmogelijke klussen klaart. Wat er ook gebeurt; jij blijft rustig en werkt onverstoorbaar door. Aan het einde van de dag ben je tevreden over de bergen werk die je hebt verzet. Het is leuk dat je daarvoor waardering krijgt van je directe collega’s en de manager die je ondersteunt.
Je hebt goede communicatieve skills. De essentie van een verhaal kun je kort vertellen en je schrijft duidelijke mails zonder taalfouten.

Dit bieden wij

Een salaris van maximaal € 3.323,- bruto (schaal 6) per maand bij een volledige werkweek van gemiddeld 36 uur per week. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget (IKB), waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten. Je hebt de mogelijkheid om dit bedrag maandelijks of jaarlijks te laten uitkeren. Het vakantiegeld en een dertiende maand is in dit bedrag opgenomen. Het pensioen dat voor je wordt opgebouwd, staat los van deze regeling. 
Wij investeren in je (persoonlijke) ontwikkeling en horen graag hoe jij dit ziet. In Zwolle werken we hybride. We hebben een budget voor je beschikbaar om je werkplek thuis in te richten. Ook krijg je een laptop en telefoon van de ‘zaak’. 
Je werkt 24-32 uur per week en krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.

Zwolle, #hartstad en organisatie

In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. 
We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen. In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. 
We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.

Meer weten?

Laat weten wie je bent en wat je wilt. Bel, mail of app met Wendy Ponsteen, Supervisor Top, 06-21348492, W.Ponsteen-Prinsen@Zwolle.nl.

Solliciteren kan tot en met 3 december 2023 via onderstaande button.