Adviseur dienstverlening
Jij hebt de visie en daadkracht om onze dienstverlening aan inwoners en ondernemers te verbeteren. Telefonische bereikbaarheid, Omnichannel, spraakroutering. Je bent thuis in innovatieve, digitale tools, communiceert uitmuntend en werkt graag samen. Als visionaire doener zet je je talent in voor een betrokken, veerkrachtig en verbonden Zwolle.
Dienstverband / uren per week | 36 uur per week (1 jaar met uitzicht op vast dienstverband) |
---|---|
Werk- en denkniveau | Hbo/academisch |
Salaris | Maximaal €5.366,- (schaal 10A) |
Afdeling | Inwonerszaken |
Vacaturehouder | Richard Spijkerman |
Sluitingsdatum | 29 mei 2023 |
De afdeling
De afdeling Inwonerszaken (85 collega’s) bestaat uit de secties Burgerzaken, Klantcontactcentrum (KCC) en het team advies. Als schakel tussen onze organisatie en de stad stimuleren we samenwerking, innovatie en communicatie. Samen werken we hard aan een toekomst- en klantgerichte dienstverlening die aansluit bij behoeften van inwoners en ondernemers.
Dit doe jij
Je bent een van de drijvende krachten achter het optimaliseren van onze dienstverlening. Dat doe je met vier collega adviseurs en met collega’s van verschillende afdelingen. Samen komen jullie tot de beste oplossingen.
Toegankelijk & bereikbaar
Binnen het Klantcontactcentrum kijk je naar mogelijkheden om (werk)processen te optimaliseren en de dienstverlening door te ontwikkelen.
Dit jaar ligt de focus op het verbeteren van onze telefonische bereikbaarheid. We hebben onder meer geïnvesteerd in spraakroutering, zodat inwoners direct de juiste persoon aan de lijn krijgen en verder worden geholpen.
Jij verzamelt klantfeedback, analyseert data en maakt rapportages en concrete voorstellen om (werk)processen te verbeteren. We hebben al veel klantonderzoeken en -data voorhanden. Zelf zet je ook onderzoeken uit in samenwerking met collega’s van Informatievoorziening.
Duurzaam & digitaal
Je houdt onze visie op dienstverlening up-to-date. We willen gastvrij en toegankelijk zijn en zaken mogelijk maken. Duurzaamheid en digitalisering zijn aandachtspunten. Net zoals een inclusieve benadering en gebruikmaken van lokale kennis en expertise. Als verbinder heb je veel contacten binnen en buiten de organisatie en haal je ideeën en best practices op.
Je bent van de innovatie. Een van onze speerpunten is Omnichannel. Een geïntegreerde aanpak voor de interactie met inwoners die hen een consistente ervaring/beleving geeft. Denk aan fysieke loketten, online platforms en telefonische diensten die naadloos op elkaar aansluiten. Jij ontdekt nieuwe mogelijkheden om Zwolle voorop te laten lopen in dienstverlening.
Dit ben jij
Je hebt een Hbo of academische opleiding en ervaring met dienstverlening aan consumenten. Misschien werk je nu bij Burgerzaken, ben je supervisor bij een KCC of werk je bij een bedrijf dat zich richt op consumenten. In ieder geval zit dienstverlening in je DNA, weet je er alles van en wil je er alles van blijven weten. Ook heb je ervaring met projectmanagement en het coördineren van complexe projecten, zoals bijvoorbeeld het leiden van de verkiezingen.
Je hebt bewonderingswaardige analytische skills, blinkt uit in communicatie en houdt van samenwerken. Je talenten zet je graag in voor een betrokken, veerkrachtig en verbonden Zwolle, waar iedereen zich gehoord en gewaardeerd voelt.
Dit bieden wij
Een salaris van maximaal € 5.366,- (schaal 10A) bruto per maand bij een volledige werkweek van gemiddeld 36 uur per week. Daarnaast ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten. Je hebt de mogelijkheid om dit bedrag maandelijks of jaarlijks te laten uitkeren. Het vakantiegeld en een dertiende maand is in dit bedrag opgenomen. Het pensioen dat voor je wordt opgebouwd, staat los van deze regeling.
Wij investeren in je (persoonlijke) ontwikkeling en horen graag hoe jij dit ziet. In Zwolle werken we hybride, meestal de helft op het Stadskantoor en de helft thuis. We hebben een budget voor je beschikbaar om je werkplek thuis in te richten. Ook krijg je een laptop en telefoon van de ‘zaak’. Het Stadskantoor is trouwens makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
Meer weten?
Laat weten wie je bent en wat je wilt weten. Bel of mail met Richard Spijkerman, afdelingshoofd Inwonerszaken, 038-4982381, HM.Spijkerman@zwolle.nl Solliciteren kan tot en met maandag 29 mei, alleen via de sollicitatieknop.
Zwolle, de stad en de organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we met elkaar optrekken. Wij zetten daarom met kracht in op verbinding. Een goed samenspel met onze inwoners, partners in de stad, het college, de raad en collega’s. We zorgen voor elkaar en zijn er voor elkaar. Iedereen doet mee en iedereen doet ertoe.
We groeien naar 160.000 inwoners, waarbij we de kwaliteit van leven en brede welvaart voor alle Zwollenaren op het huidige, hoge peil willen houden.
De stad staat voor grote opgaven om onze leefwereld duurzaam vorm te geven, zoals klimaatadaptatie, energietransitie en de ontwikkeling van een circulaire economie. Al die kleine en grote opgaven zijn leidend voor onze manier van samenwerken. Afdelingen en teams zijn thuishavens, maar we werken door de afdelingen heen en zoeken elkaar makkelijk op. Samen tillen we bijzondere projecten van de grond. We vinden elkaar in voor- en tegenspoed, acteren als professionele partners, denken in mogelijkheden en stimuleren initiatieven uit de organisatie en de stad.
Als je voor Zwolle werkt, word je uitgedaagd om je talenten optimaal in te zetten en je blijvend te ontwikkelen. Je krijgt kansen om te verrassen en te vernieuwen. En de ruimte om positief tegendraads en soms wat rebels te zijn. Jezelf kunnen en mogen zijn; daar staan we in Zwolle voor. We waarderen, accepteren en respecteren elkaar om wie we zijn. Want het is de diversiteit die kleur geeft aan onze organisatie én stad.