Administratief Medewerker Verzekeren
Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van diverse administratieve taken binnen ons team Juridische Zaken. Je speelt een cruciale rol spelen bij het waarborgen van een soepele bedrijfsvoering en het ondersteunen van onze vakgroepen binnen Juridische Zaken.
Dienstverband / uren per week | Jaarcontract met zicht op een vast contract / 24 uur per week |
---|---|
Werk- en denkniveau | MBO |
Salaris | Maximaal € 3.332,- (functieschaal 6) |
Afdeling | Juridische Zaken |
Vacaturehouder | Carin Veldman |
Sluitingsdatum | 26 november 2023 |
De afdeling
De afdeling Juridische Zaken (44 collega’s) heeft een adviserende en regisserende rol voor de hele organisatie en het bestuur. We houden ons bezig met meerdere disciplines, zoals het geven van juridisch advies (specifiek en concern breed), gegevensbescherming, juridische kwaliteitszorg, de behandeling van bezwaar- en beroepschriften en de behandeling van klachten, parkeerbelastingen, inkoop en verzekeringen.
Dit doe jij
Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van diverse administratieve taken binnen ons team Juridische Zaken. Je speelt een cruciale rol spelen bij het waarborgen van een soepele bedrijfsvoering en het ondersteunen van onze vakgroepen binnen Juridische Zaken. Daarbij start je in eerste instantie op het gebied van verzekeren en het behandelen van naheffingsaanslagen parkeerbelastingen. Daarna wordt je ingewerkt op andere terreinen binnen Juridische Zaken zodat je ook de bredere administratieve taken op je kunt nemen.
Jouw werkzaamheden
Jij houdt je bezig met een heel divers aantal taken.
Hier een overzicht van wat je kunt verwachten.
- Je verwerkt (digitaal) inkomende en uitgaande documenten, facturen en correspondentie op het gebied van verzekeren en op het brede terrein van juridische zaken.
- Je verzamelt informatie uit de organisatie. En je ziet erop toe dat stukken die nodig zijn om zaken af te wikkelen of verder te brengen tijdig worden aangeleverd.
- Je doet de afhandeling van naheffingsaanslagen parkeerbelastingen. Je handelt (eenvoudige) bezwaarschriften af.
- Je levert stukjes tekst aan of past deze aan zodat ze geschikt zijn voor onze website, of voor onze brieven.
Wat verwachten we van jou
Om deze brede rol goed te kunnen vervullen denken we aan ten minste de volgende kwalificaties:
- Je hebt een MBO-diploma in een relevant vakgebied, bij voorkeur administratie aangevuld met een assurantiediploma of MBO juridisch.
- Je beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden; je kunt aan meerdere dingen tegelijk werken en je kunt je werk goed plannen.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. Je werkt effectief en plezierig samen.
- Je bent vaardig in het gebruik van standaard kantoorsoftware, zoals Microsoft Office.
- Vanzelfsprekend heb je een hoge mate van betrouwbaarheid, flexibiliteit en verantwoordelijkheidsgevoel.
Dit bieden wij
Een salaris van maximaal € 3.332,- (functieschaal 6) bruto per maand bij een volledige werkweek van gemiddeld 36 uur per week. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget (IKB), waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten.
Je hebt de mogelijkheid om dit bedrag maandelijks of jaarlijks te laten uitkeren. Het vakantiegeld en een dertiende maand is in dit bedrag opgenomen. Het pensioen dat voor je wordt opgebouwd, staat los van deze regeling.
Wij investeren in je (persoonlijke) ontwikkeling en horen graag hoe jij dit ziet. In Zwolle werken we hybride. We hebben een budget voor je beschikbaar om je werkplek thuis in te richten. Ook krijg je een laptop en telefoon van de ‘zaak’. Je krijgt een jaarcontract met op termijn zicht op een vast contract voor gemiddeld 24 uur per week.
Zwolle, #hartstad en organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig.
We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen. In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent.
We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Kennismaken?
Voor meer informatie over deze baan neem je contact op met Carin Veldman, Afdelingshoofd Juridische Zaken, 038-498 2140, cmc.veldman@zwolle.nl
Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 26 november 2023, alleen door middel van de sollicitatieknop. De gesprekken zijn gepland op 7 december 2023 tussen 11.00 en 15.00 uur. Fijn als je hier onder voorbehoud rekening mee houdt.