MijnZwolle
MijnZwolle is uw persoonlijke online pagina bij de gemeente Zwolle. U vindt hier informatie over uw aanvragen. Heeft u een uitkering? Dan kunt u hier ook uw maandspecificaties of jaaropgave downloaden.
Uitleg
Hoe moet ik inloggen op MijnZwolle?
U logt in met uw DigiD. DigiD staat voor Digitale Identiteit. Met uw DigiD kunt u veilig uw zaken regelen bij overheidsorganisaties. Uw persoonlijke gegevens blijven goed beschermd. Heeft u nog geen DigiD? Vraag deze dan aan op DigiD.nl.
Wat moet ik doen als ik voor het eerst inlog op MijnZwolle?
Bij de eerste keer inloggen moet u uw e-mailadres invullen. We gebruiken dit om contact met u op te nemen over uw aanvraag, als dat nodig is.
Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?
Log in op MijnZwolle met uw DigiD. Ga naar 'Mijn profiel' om uw persoonlijke gegevens te bekijken en te wijzigen.
Wat is er gebeurd met Mijn Loket?
Mijn Loket is nu MijnZwolle. Uw gegevens en aanvragen zijn verplaatst naar MijnZwolle.
Hoe zit het met de privacy en veiligheid?
De gemeente Zwolle beschermt uw gegevens goed. In MijnZwolle kunt u alleen uw eigen gegevens bekijken. U ziet de gegevens van uw partner of huisgenoot niet. Uw aanvragen kunt u tot 5 jaar terug bekijken.
Hoe verwijder ik mijn profiel?
Uw profiel is automatisch aangemaakt als u in de gemeente Zwolle bent ingeschreven. U kunt uw profiel niet verwijderen.
MijnZwolle is nog niet af. Wat mist er nog?
Nog niet alle producten en diensten zijn beschikbaar in MijnZwolle. We voegen steeds nieuwe producten en diensten toe.
Op dit moment kunnen alleen inwoners MijnZwolle gebruiken. In de toekomst kunnen ook ondernemers met eHerkenning MijnZwolle gebruiken.
Hoe geef ik vragen en opmerkingen door?
Heeft u vragen of opmerkingen over Mijn Zwolle? Bel dan naar 14 038 (vijf cijfers). Of vul het contactformulier in.